fuerza chile ♥

Har gått runt de senaste dagarna i ovisshet. Har inte vetat hur dem mår, om de är skadade, om de har ett hem kvar eller om de ens lever. Nu lever jag inte längre i ovisshet, vi har fått tag på de. Min farmor, mina farbröder och mina kära kusiner. Alla mår bra, THANK GOD! Har hört från de flesta vänner som är i Chile, dock finns det några jag ännu inte vet något om. Och tyvärr är det flera som inte finns med oss längre. Ikväll hölls det en minnesstund för alla som fallit offer för 8.8 jordbävningen. Plattan var full med chilenare och andra som visade sitt stöd. Det sjöngs folkvisor, nationalsången och det hölls tal.




Kommentarer
Postat av: Madde

<3

2010-03-03 @ 07:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0