ny kamera

Jag fick ju en ny kamera av mina gulliga föräldrar. Men, den är så sjukt krånglig. Det är ju klart att jag inte orkar läsa manualen och den vill bara inte ta bra bilder. De blir överexponerade och brusiga. Varför kan inte alla kameror vara lika lätta att använda. Jag tycker om kameran och vill inte alls klaga för att verka otacksam, för det ska ni veta att jag inte alls är. Om man varit utan en kamera så länge som jag, speciellt när man älskar att fota mer än nåt annat så är man inte otacksam. Men den vill ju inte funka, fy farao!

Imorgon får jag nog allt ändå ta och slå mig ner i vår super sköna nya soffa med manualen och få skiten att fungera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0