rubrik

Igår fick jag snapp och rensade hela min garderob. Borde göras oftare kanske då jag hittade en klänning jag såg en gång förra året och sen försvann den och en grå sjal från gina. Visste inte ens att jag köpt den :P

Jag är trött och vill hem till mamma. Jag saknar mina föräldrar så grymt mycket och vill vara med de hela tiden. Är det något fel på mig kanske?
Och är det mobbat att bjuda sina föräldrar på sin studentmiddag? Av alla jag frågat så är det bara jag som ska det. I need some help...as usual!

Kommentarer
Postat av: cath

mobbat? ere ju inte alls. Man får ju bjuda vilka man vill. Själv så ska dom flesta i min klass bjuda sina föräldrar, säkert på att det inte är så hos dig också?

2009-02-20 @ 19:01:26
Postat av: Malin

Man får bjuda vem man vill gadjet :)

2009-02-22 @ 13:54:07
URL: http://malinshemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0