it's a beautiful day

Är det någon som känner att våren är påväg? Eller är det bara jag som är allt för optimistisk och fötränger att det bara är januari och vintern ska hålla i sig i minst en månad till? Jag vaknade av att solen sken in i mitt rum och det tycker jag är ett väldigt gott tecken. Och det är dessutom svinhalt ute = snön smälter!

Åkte en sväng till Haninge C med Anela för att reda upp lite unfinished business med biblioteket. Det fixade sig, jag ägde dom totalt...trodde jag -.- Det visade sig att jag ändå hade en skuld på 15 kr, var visst en vecka sen med böckerna. Duktiga jag! Och så inhandlade vi en massa smaskens saker, åkte hem till mig, satte på en film åt glass och drack smoothies. (Jo jag vet jag skulle vara nyttig och allt det där, men det har jag. I en hel vecka faktiskt! Och så drack vi nyttiga smoothies för att kompensera upp glassen lite ;)) Vilken underbar dag!




Kommentarer
Postat av: anela

"anela... PHISH food.. P H ISH!" hahaha

2011-01-21 @ 23:09:00
Postat av: Catti

what's up med uppdateringen vaaa! ^^

2011-02-14 @ 04:02:01
URL: http://catherinerocio.blogg.se/
Postat av: josefin

ja lägger nästan alltid på kontrast och skärpa i bilderna, men just på bilder från mamutik har ja lekt lite med kurvorna i photoshop också.

2011-04-04 @ 23:13:48
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0