2000 gram choklad senare

Min familj känner mig allt för väl. Dom vet exakt vad som gör mig glad och lycklig. Och i år (fel, förra året blir det nu) kände de sig lite busiga och gav mig 2000 gram marabou choklad. Jag ville bara spricka av glädje! Men två kg choklad sätter sina spår allt. Igår tog jag min sista bit choklad och dessutom min sista pizza tugga. Nu ska jag bli hälsosam och duktig precis som jag har varit innan. Så ingen mer choklad, pizza eller donken mat (tack och lov att jag inte jobbar längre). MEN, enligt iform är det bra att äta choklad för en sund platt mage så lite choklad får det bli ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Catti

Damn 2kg! sån måste jag få nån gång! :D men mörk choklad ska det va ;)

2011-01-10 @ 02:38:48
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0