they're back!

Shuulluluulu!

Se jag lever efter en helg i ensamhet. Eller okej, jag var inte heelt ensam. Söta finaste Sofia höll mig sällskap och var min roomie när mina föräldrar och lillebror var i Belgien och roade sig. Vi hade kul här också såklart!
Bara för att mina föräldrar inte kunde vara här under Chiles nationaldag och laga god mat åt mig så tänkte jag f*n inte gå utan empanadas. Så jag planerade en våldgästning hos min mormor igår. Visst mina föräldrar hade redan kommit hem men det fanns ju inte en chans i  världen att dem skulle ställa sig och laga mat åt mig efter resan.




Muuuuummmms




Min och Sofias mys kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-17 @ 15:56:01
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0