mormor vs farmor

Barnbarnen gillar mormor bäst. Hon vinner deras hjärtan genom att fika och spela spel. Det visar en ny undersökning.
Mormor har bäst koll på barnbarnens intressen och kompisar. Det visar en undersökning från barn-tv-kanalen Nickelodeon, skriver tidningen Metro. 1000 barn har svarat på frågor om relationen till sina mor- och farföräldrar.
I studien framkommer att morföräldrar är givmildare än farföräldrar. Mormor och morfar köper fler saker till sina barnbarn. I snitt spenderar de mellan 1000 och 2500 kronor per barnbarn. Kontakten sker på sociala medier. Var tionde mor- och farförälder håller kontakten med barnbarnen via Facebook.


Ja, det verkar som om mormödrarna har vunnit barnens hjärtan. Och det har jag inget att invända om. Me love my granny ♥ Älskar iförsig både min farmor och mormor, men min mormor är favoriten då hon inte kostar mig 10 000 varje gång jag ska hälsa på, hihi.



Jag och min Nana på min student.
(Jag måste bli bättre på att uppdatera min bilder I know)


Kommentarer
Postat av: Fiama utan C

Hehehe jag läste också den !!! :D

Mormor ! <3 :P

2010-06-09 @ 10:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0