midsommar

Ute är det 30+, jag har världens finaste solbränna, sitter med en sangria i handen och spanar in alla hunkar på stranden. Hahaha, that would be something! ;)

Nä sååå underbart har jag det inte men jag har det jäkligt skönt. Sitter hemma och det är 20+ (vilket för mig är 30+ i Sverige) och bara chillar i min finfina turkosa kjol som min bror hatar. But me love ^^ 

                                   Hoppas alla får en fin midsommar

Varje vinter så har vi som tradition här hemma att få strömavbrott. Våra kära hyresvärdar vill inte byta ut vårt 100 år gamla elskåp till ett nytt som faktiskt fungerar och inte ger upp när man tvättar kläder och sitter vid datorn samtidigt. Men det är på vintern inte på sommaren. Idag hör jag när mamma vaknar och är helt hysterisk för hon tror att vi har försovit oss. Klockan har slocknat så den väckte oss inte. Kläderna är inte tvättade, kläderna är inte strukna och det är bara allmänt kaos. Just idag av alla dagar ska vi få strömavbrott! Jag tackar gud för att vi har så underbara grannar och vänner som hjälper oss i dessa kristider. Jag ska personligen gå till hyresgästföreningen och kräva ett nytt elskåp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0