no more worries, rest your head and go to sleep

Det är ju nästan omöjlig att jobba i den här värmen! Men nej, jag ska inte klaga. Oavsett hur outhärdligt det än är så ska jag inte klaga. Nej, nej, nej.

Jag har imorgon varit hemma i en vecka. Känns som resan till Pineda var såå länge sen. Har hunnit med så oerhört mycket. Nadja vara duktig ^^ Jobbat har det iförsig inte blivit så mycket av. Det går som sagt inte ihop med det här vädret, tyvärr. Men när jag väl kommit dit vill jag inte gå. Eller ah, jag stannar jätte gärna för att prata med folk men inte för att jobba. Timmarna skulle inte klaras av om inte mina kära medarbetare vore så underbara. Utan dom inget McDonken Tyresö ♥

Blä på mina hormoner. Det känns som om jag precis kommit in i pubertiteten all over again. Jag får små utbrott, är glad ena stunden förvirrad och förbannad i andra. Inte okej! Det är nu sånt här ska mer eller mindre vara över juh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0