pineda de mar -10

Jag har haft en uuunderbar semester med min underbara familj. Vi behövde en vecka för oss själva, bara vi the family. Vi pratade om allt möjligt, gick igenom det mesta, grät och skratta tillsammans...Jag och min bror hade helt oförglömliga kvällar tillsammans. För mig var dom det iallafall ^^ Love ya ♥

Och nu är vi tillbaka här i extremt varma Sverige! Har faktiskt saknat det lite, mina vänner och jobbet. Kan ni tänka er att jag saknat jobbet, hah!
Tiden går så snabbt. Nu är det snart augusti och sommaren är slut. Tiden går snabbt men ändå så långsamt, eller jag  kanske  hinner med mkt. Det är ju lite skillnad. För oj vad jag hunnit med saker från det att jag kom hem i fredags. Födelsedagsfest, träning, jobb, släktträff, kvällspromenader. Sommaren är allt underbar :)








Kommentarer
Postat av: Catti

Mina underbara Villarreal <3 lots of loooove to you!

2010-07-14 @ 22:45:47
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0