jag, äntligen äntligen 18 år!

Hm så vad har hänt sen sist...? JO JAG HAR BLIVIT 18 ÅR! Äntligen!

En torsdag, för 6 582 dagar sedan kl 13.02 blev Nadja Vanessa Villarreal Araya född, det vill säga jag :)
Nu en vecka efter min 18 årsdag sitter jag här och tänker tillbaka och minns allt jag varit med om. Allt som har gjort mig till den jag är idag. Och jag tror seriöst inte att jag skulle vilja ta tillbaka någonting (eller någon enstaka händelse kanske).

Min 18-årsdag

Förra lördagen var min födelsedag. Och som de flesta vet hade jag inte planerat att göra något ALLS! Mina föräldrar hade andra planer. Efter att ha grävt upp en tidskapsel med Sofia gick jag hem för att fixa mig till en uppvisning. Jag fixade håret och jag fixade mitt smink (för er som inte vet innefattar detta backslick och hej-jag-ser-ut-som-en-hora-smink). Lyssnade inte på mina föräldrar alls och såg en aning sliten och lost ut. Sunkig och förvirrad kom vi fram till La Cucaracha och inte alls till min uppvisning. Där hade mina föräldrar bokat ett bord, bjudit dit vänner och släkt, köpt in god mat och bara överraskade mig totalt. Det blev en lyckad kväll och jag vill tacka alla som såg till att göra det till en av de bästa kvällarna ever! Dans, god mat och gratis sprit gör livet till en fest ;)

Och imorgon blir det fest med alla som var där och alla som inte kunde komma. Vi kommer att ha det grymt kul! Och det kommer att bli ännu en kväll att minnas!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh Nadja vad fin du är! :) Du passar grymt bra i lugg!

2009-09-22 @ 13:23:11
URL: http://malinshemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0