one, two, three, four...party!

Gosh, jag får ju aldrig vila. INGEN sömn den här helgen, at all!
Har sett att det klagats över störande grannar på Fejjan. Säger bara, ingenting är som att höra mina grannar. OMG, finns inget värre! Mina ljus och annat skit som jag har på mina hyllor ramlar ner på min säng för att de har så hög musik, kl 1:00, en torsdag, när de har lov men inte jag. Inte. Okej. Ah, och sen så får jag bakgrundsmusik på morgonen när jag vaknar också. Mm, för de har ju glömt stänga av skiten! Okej, nu tror jag att det känns lite bättre, tack! :)

Ja, i onsdags var det fotouppdrag. Modell: Elin Forsell. Hur det gick: mycket bra! Kvinnan är urgullig och gjorde det så enkelt för mig. Hon visste precis vad hon ville och inte ville ha, underlättar det hela mucho mucho. Tack till Madde och Sofia som lånade ut sina bebisar så jag kunde göra detta!

Helgen har, om man bortser från min sömnlöshet, varit bra. En lyckad fest och uppvisning i fredags. Haha, kul var det. Eller vad säger du Catti ;) Med mycket Ramlösa blir allt kul, mhhmmmmm.
Och i lördags var det en mindre lyckad uppvisning men det var kul ändå. Och idag har jag spenderat dagen i staden med Agneta och Iraida Valdivia (sångerska från Peru)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ett skit jobb:) jag skulle förbrukningsmatreal till företag

2009-11-02 @ 15:10:20
URL: http://malinshemliga.blogg.se/
Postat av: cath

No doubts om att det var kul! haha ;)

2009-11-02 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0