tävling. spanien. panik.

Om 5 timmar ska jag upp och sedan åka till Arlanda. Nu är tiden kommen. Tävling i Madrid nu på lördag. Min kära tränare meddelade mig även 5 dagar innan tävlingen att Fabian och jag ska dansa själva. Bra att man får reda på att man själv ska tävla i tid! Men det kommer att gå bra. I can feel it. Annars så är det iaf bra erfarenheter. Måste fortsätta tänka positivt. Positivt, positivt, positivt!

I veckan har jag varit fullt upptagen med att vara med konfirmanderna och efter det åka till träningen. Har inte haft någon tid alls för mig själv eller för andra. Jag i stort sett går i sömnen nu hela tiden. Men idag lyckades jag ta mig tid till att sova lite i väntan på Madeleine och sedan åt vi middag på Donken. När jag kommer hem ska jag banne mig ta mig mer tid till alla andra vänner jag längtar att få träffa.

p.s. Jag kommer faktiskt sakna mina konfirmander och ledarna liiiite, scchhh ingen får veta ;) d.s.

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0