gotland

Om några timmar ska jag och min broder Fabia åka till Gotland. Vi blir borta i 8 dagar. Och jag är inte alls pepp på att åka. Inte alls. Stannar hellre hemma. Känner sån oro och ångest men vet inte riktigt varför. Får hoppas på att det går över till imorn.

Att komma tillbaka till Stockholm sen och veta att Sofia åkt iväg till Ryssland i 2 veckor och att Ephraim åkt till Peru resten av sommaren är inte heller så lockande. Jag vill ha mina vänner med mig hela tiden. Kommer sakna er en massa.

Nu ska jag sova och försöka drömma goda drömmar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah, Gotland uppdateringar då?

VI VILL SE...NADJA BLOGGA!!!

2009-06-21 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0