gotland '09

Dålig uppdatering. I knooow, men vad ska jag göra. Har ju fullt upp! Men nu kommer uppdatering om Gotland. Blogg.se vill inte sammarbeta med mig för tillfället så jag kan inte ladda upp bilder. Kanske kommer upp några lite senare.

Det har varit helt...upplevelse fulla nio dagar. Skratt, gråt, ånger, skrik, raseriutbrott, vänskap, gemenskap och mycket mycket mat! Dagarna har varit underbara på sitt egna vis. Minns ni att jag i början inte alls ville åka. Att jag mycket hellre ville stanna hemma med familj och vänner. Jag är glad att jag inte stannade hemma. Visst, de första dagarna ville jag bara sno bilnycklarna av Timmy och köra hem så gott jag kunnat, men det gjorde jag inte. Konf. gruppen var hemsk. De första dagarna, oj oj! Finns inget värre. De lyssnade inte, slutade inta prata och gjorde hur de ville. VILLE SKÄRA HALSEN AV DE ALLIHOP! Ok, så farligt kanske det inte var (har ju tendensen att överdriva en gnutta) men man orkade helt enkelt inte med dom. Sen när de fick höra ryktena om att vi tänkte ta vårt pick och pack och dra började de lugna ner sig. Visade sig att vi var deras allt där (a) haha. Efter det blev de underbara små djävuls-änglar. Och vi fick en hel del fina stunder med ungarna :) Nu så saknar man bara dem hela tiden.

GOTLAND '09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0