this one is for you

Haha, Madde frågade nyss när jag ska blogga igen så här kommer ett inlägg. Tillägnat dig Madde ;)

Jag har verkligen haft fullt upp, som bara den! En massa skoluppgifter, träning och som gräddet på moset så ska jag bli sjuk. Har verkligen inte tid att ligga hemma och vara sjuk. Så här är jag som den duktiga flicka jag är och kämpar på med min snoriga näsa och min hosta. Kommer skrämma livet ur alla snart så mycket som jag hostar.

Fick nyss ett mycket trevligt samtal av en person som jag saknar så oerhört mycket. Och självklart kan hon inte komma på min tävling på söndag. Men fika blir det sen när jag kommer tillbaka från Italien :)

Allting kommer verkligen så olägligt. Den här veckan bara har jag MINST två uppgifter att lämna PER dag och så är det tävling i helgen. Vilket betyder att all min lediga tid kommer att gå till träningar, förberedelser och plugg. Det är i såna här tillfällen då jag verkligen önskar en sten kunde ramla ner på mig som en gåva från himlen. Att ligga i koma ett tag skulle nog sitta fint fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0