nu förstår jag det hela lite bättre.

Så igår var det en heldag med kyrktöntarna. Studiebesök på krematoriet och pizza till middag, jag mådde dåligt efter halva surprise surprise. :P

Har fått vår första Foto C uppgift. 26 bilder ska vara tagna till nästa måndag, 15 på Skogskyrkogården, 10 porträtt på främlingar och en på ett roligare Sthlm. Panik! När man inte har en egen kamera så går det inte så bra, men det löser sig. Snällaste Mario och Åsa ska och har lånat sina kameror. You saved my grade ;) Men nu när jag har fått fundera lite till så är det nog inte så svårt som jag har fått det att se ut. Det kommer nog gå så bra så ^^

Måste berätta om min vistelse på Skogskyrkogården ;O Passade på att foto lite till min fotouppgift när jag ändå var där. Åkte in ditt tidigare. Började med att Åsa följde med, så hängde Majlöv med och segaste Erik hakade också på. Men han hade ingen aning om varför vi skulle åka en timme tidigare, haha. Fotade lite vid Minneslunden och sen gick vi vidare till krematoriet med resten av kyrktöntarna. Har aldrig stött på något konstigare. Känslan man fick när man gick runt bland alla döingar i kistorna, usch. Skum känsla var det, inte en obehaglig känsla, bara skum. Men väldigt intressant var det, verkligen. Innan trodde jag bara att man körde in folket och brännde upp de, men det är ju en himmlans mkt grejer som måste göras innan.
Det värsta av hela vistelsen var att få se de 50 cm långa kistorna som skulle kremeras och skeletten som stack  upp i ugnarna. UUUUSCCCHH säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Åh, vad hemskt det låter :<

Hoppas att pizzan smakade gott ialla fall ;D



hjärta

2008-09-24 @ 12:43:01
URL: http://kaajssa.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0