välkommna till dans, musik och god mat!

Nuevo Peru kulturförening:

31 maj firar Nuevo Peru 19 år!
Det ska firas med en stor fest med dans uppvisning, god mat och bra musik.

Biljetterna säljs av moi och kostar 100 kr styck, det är värt det!
(Inte nog med att ni kommer att få se mig dansa, så kommer ni få en trevlig kväll också)
Festen hålls den 31 maj i Årsta Folketshus och börjar ca 17:00.

Det kommer att finnas trevligt folk, god mat och bra musik, hur kan man missa något sånt så be there!
389990-26

Kommentarer
Postat av: Cattii

Nemen duktigt med reklam här ;)

2008-05-05 @ 12:23:44
Postat av: kaajssa

Åh jag vet inte om jag e hemma då, men annars är jag så på!

2008-05-06 @ 19:27:30
URL: http://ajsela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0