i've been awake for a while now

Sommarvädret är tillbaka :D

Fick ett brev igår angående sommarjobbet. Ska få jobba i Handen området och just nu ser jag inte alls fram emot det som jag gjorde när jag sökte till jobbet -.-

De senaste dagarna har varit som en enda dimma. Har inte gått till skolan på hela veckan, men ändå har jag tagit mig till dansträningarna. Big misstake! Men jag älskar att dansa så vad ska jag göra + det är det enda som verkar gå bra i livet just nu. Och på lördag är det the big day. Har nog inte varit så mycket stress inför en fest som det har varit nu. Jag har inte alls hängt med, tiden har bara sprungit förbi mig. För tillfället känns det fortfarande som om det är april och sommarlovet är bara något man drömmer om.

Om jag inte får något så att jag mår bättre snart vet jag inte vad jag gör. Jag kan inte sova, hostar 24/7, min rygg värker av allt hostande/ ingen träning på en vecka (dansen räknas inte) och jag har ångest över allt. Vad ska jag ta mig till!

Kommentarer
Postat av: nelllss

herregud! bädda ner dig & knarka alvedon! annars så kan du smitta mig lite mer ? haha PUSSSSSSS KOMPEEEEEES

2008-05-25 @ 10:21:54
Postat av: Catti

Mycket vila nu människa! dricka massa vatten, och äta mk apelsin ^^, så är du fit for fight på lördag =)

LOVE

2008-05-25 @ 12:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0