it's so contagious

Nu är våren, solen, vårkänslorna, pollen och vårproblemen här big times.

Helgen var ju inte lite varm heller, solen was hothothot. Under veckan kommer det ju ifs kanske bli en aning kallare, men det klarar vi för sen kommer värmen fo sho.
Träffade greken Lelle och vikingen Micke i fredags. Efter en trevlig stund av chokladätande och mkt övervägande så drog jag och greken till Kajsa medan gamen till viking drog hem för att käka. Det slutade upp med att vi hade en painfull cykeltur hem, händelserikt händelserikt.

Resten av helgen har jag haft fullt upp med hantering av uppvisningar, sånguppträdanden och jobbiga ungar a.k.a min broder och rickard. Har nog inte sett så många snorpapper, haha.
Uppvisningarna har gått prima bra och dagarna har verkligen varit underbart...vackra!
Solen har varit underbar, människorna har varit underbara, allt är underbart.
Och vet ni vad jag hittade. Håll hårt i hatten nu, nämligen... Marabouparken. Eller jag såg skylten men det måste definitivt undersökas snarast. Eller vad säger ni? Vet inte alls vad det kan innebära.

Jag har fest abstinens, bara så att ni vet. Och då menar jag inte att det behöver vara supar fest (men det är inget fel på det) utan det kan vara en riktigt skön dans fest. Längtar så till den 31:a, då ska vi alla shaka loss right?

Feliz dia de la madre, madres! <3

Kommentarer
Postat av: Cattii

då ska det bli shake ass som fan honey! hihi^^

<3<3

2008-05-12 @ 14:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0