det är så lätt att stanna kvar, så svårt att gå

Nu så är vi två dirtbridge kvinnor mindre.

Åkte en tur till Haninge C med Kajsa idag. Fixade nytt bankomat kort åt henne och sen gick vi till donken och käka glass. Mys vad det. Träffade på en ganska så dryg människa också som inte är värd att nämnas mer :P

Känns bara mer och mer onödigt att gå på träningarna. Sakta men säkert så börjar jag ersättas. Jag vill inte bli ersatt, jag vill inte byta grupp helt. Jag vet var jag hör hemma och just nu så är jag inte där. Allt detta påverkar mitt humör mer än jag anade. Har varit en riktig pina idag. Tappat bort mig, sagt onödiga saker osv. Vetefan hur det här kommer att sluta, borde kanske prata med Rosio om det hela.

Nu borde jag gå och sova. Ska försöka komma iväg till VH imorn en snabbis och sen beger vi oss iväg till Cruz familjen där god mat och GuitarHero-krig väntar mellan mig och cruzito. Vem tror ni vinner cruzito eller nadish?

Ha en trevlig midsommar alla söta glada!
/N


Det här blir två inlägg i ett för jag såg idag att det ovanför aldrig blev publicerat.

Jag hann med allt igår utan stress. Va i VH mer än förväntat och hos cruz var det segare än förväntat. Eller iaf till en början. Flera gånger trodde folk att jag skulle decka på soffan, ehe. Sen kom en kortlek fram och då kunde vi inte lämna bordet. Med en kortlek kan man alltid ha roligt :D Mina föräldrar drog med sig två extra barn också, Becky & Erik. Så söta ^^,

GuitarHero kriget mellan mig och cruzito vart inte jämnt sådeså, mer vill jag inte säga.

Nu är det dags för frukost sen är det MidsommarLatino

Kommentarer
Postat av: MALIN

Jag fastnade för det där du skrev "det är så lätt att stanna kvar, så svårt att gå", för det är så himla sant!Fast det kanske inte var menat som jag tog det, men iallafall!

Min bästavän Tea dog i augusti förra året, och det är så sjukt mycket lättare att bara stanna kvar i verkligheten där hon finns, än att gå vidare i den riktiga världen...som jag varken känner igen eller vill vara i...

Konstig kommentar, jag vet, men jag ville bara säga det^^

MALIN

2008-06-22 @ 11:07:27
URL: http://itsablogglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0