inte okej, inte okej alls

Brodern min har gnällt lite om att jag aldrig nämner honom i min blogg, så nu ska det bli ändring på det. Eller han borde inte klaga längre med tanke på att jag gick upp HALV ÅTTA på min första lediga dag för hans skull.

Det var skolavslutning i Kunskapsskolan i Nacka idag. Brorsan har blivit stor och gått utt åttan. Han hade visst åkt till skolan ledsen för han trodde att vi inte skulle komma, men vips så var vi där ändå. Jätte glad blev han :D Är inte helt säker på om han var glad över att se oss eller över att farsan kom med chevan till hans skola. Snacka om att styla galet.
Efter den fina ceremonin i Nacka kyrka med fina sånger och mindre fina sånger åkte vi till Farsta och tog en fika. Åt världens äckligaste blåbärspaj, och jag som tycker om alla pajer. Det smakade som om det var en massa mandelmassa i och jag hatar mandelmassa. Märkte nu hur oerhört intressant det där va :P
Mina 'snälla' föräldrar dumpade Fabbe och mig i Farsta station och vi fick åka tåg hem, vad är det för stil liksom. Och så öste regnet ner dessutom. Brorsan var ju hur hyper som helst medan jag bara ville sova hela vägen, men det fick jag inte minsann.

Nu är jag hemma och tror att jag ska strunta i inlines åkandet med Sofia, är dötrött verkligen. Får se om jag orkar göra nåt överhuvudtaget. Ska försöka få lite mer sömn nu.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0