kommer det bli den sista

Det går inte längre. Jag har sagt det ett bra tag nu, men nu känner jag att jag är på bristningsgränsen. Allting är bra, då borde jag väl också känna mig bra. Borde jag inte?

Efter lördagens händelser så inser jag att det inte finns någon som verkligen känner mig helt. Som vet precis allt om mig. Varje gång så chockar jag folk med något nytt om mig själv. Det är inte så roligt faktiskt. Vissa tycker om att vara mystiska och ha hemligheter som ingen vet om, men jag tycker verkligen inte om det. Inte för att jag har världens hemskaste hemligheter men jag har mkt inom mig som jag gärna vill få ut. Men jag ska jobba på att prata mer med er mina kära vänner. Saknar er en massa just nu.

Idag är en helvetsdag. Jag vaknade och tänkte att nu, nu så är det en bra dag. Men allt det förändrades så fort jag kommer till skolan. Känner mig helt värdelös och ensam. Jobbigare blir det när Sofia inte är här och Kajsa och Shnas och dom är på praktik. Så hos dom kan jag inte heller söka tröst hos.
Jag vill hem, hem till min säng och krypa under täcket. Där jag kan vara i min egna värld. Här i skolan så tänker jag bara för mkt hela tiden. Och just nu kan jag verkligen inte konsentrera mig.

En ganska hemsk tanke slog mig just nu. Tänk hur många det är som känner precis som jag gör just nu. Skillnaden är att jag känner såhär just nu, idag. Men andra måste gå igenom det här varje dag. Känna sig ensamma och kriga med sina egna känslor. Det är dom man ser ner på så mkt fast egentligen så är det dom som är dom starkaste individerna. Så tänker man inte alltid, men jag menar varje dag får dom kämpa med att klara sig igenom dagen och jag vill bara lägga av direkt...

Kommentarer
Postat av: kaajssa

aaw, nu vill jag åke hem!

2008-02-11 @ 15:51:36
Postat av: Cattii

naadjaa

2008-02-11 @ 16:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0