jag försöker, jag lyckas

Jag har mått piss i stort sett hela dan. Varit frånvarande, huvudvärk och inte orkat med nåt alls, men ändå klarade jag av hela skoldan utan att skolka. Madde kommenterade just min närvaro idag. Har varit närvarande på alla lektionerna denna vecka, hurra för mig!

Jag märker att Anna von Schmalis har starka åsikter om trafficking. Klassen har fått välja mellan två böcker att läsa och den ena handlar just om trafficking (Såld). Den andra handlar om langare och deras värld (Snabba Cash). Det är meningen att vi ska få diskutera båda böckerna och dess innehåll, men Schmalis pratar bara på om trafficking. Den människan kommer alltid med så många överraskningar. Men intressant kommer det verkligen att bli, no doubt about it.
Fredag imorn, idrottsdag och Sofia, Madde och jag ska på promenad, ska bli najs. Maddes snälla moder ska senare på dagen klippa Sofia och mig också ^^

Dagens födelsedagsbarn : Jessica 18, Selma 18 och Johanna 16. Grattis på er! :D

Kommentarer
Postat av: Cattii

Naadjaa, me miss you ^^

2008-02-08 @ 18:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0