hela världen är en rad underverk, men vi är så vana vid dem att vi kallar dem vardag

Dagarna verkar bara bli mer och mer värdelösa. Funderar starkt på om man inte ska stanna i sängen imorn och sjukanmäla sig...Nej jag ska vara duktig och gå till skolan. Fast jag glömmde iförsig att plugga till NK-provet, suck.

Madde och jag fixade en mkt mysig fika idag. Åkte in till Sabis och köpte kakor sen åkte vi tillbaka till skolan där vi tog fram hennes termos med te och parkerade våra bakdelar på en varsin stol och gick inte därifrån förän nån timme efteråt, minst. Lite olika folk kom och slog sig ner hos oss lite då och då med.
När ska jag ta modet till mig. Allt låter så lätt när man pratar om det, men när man väl är där så går det inte. Det bara säger stopp. Kan lika gärna bara glömma allt för närmre än såhär kommer jag aldrig komma, och jag är inte ett dugg nära.
Sofia kom efter tolv nån gång och då gick vi runt i skolan med Kajsa. Träffade Tintin och höll honom sällskap tills Johan kom. Har verkligen saknat dom pojkarna ^^


Kommentarer
Postat av: kaajssa

glömmde.. *host* nää skoja ;P
Håller alla mina tummar för dig!

2008-02-21 @ 07:52:50
Postat av: Nadja

haha jag glömde faktiskt

2008-02-21 @ 11:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0