det går inte att glömma

Det här går inte längre. Jag försöker hålla skenet uppe, men det går inte längre.

Imorse så tittade jag på Montel Williams Show som varje morgon. Denna morgon när jag verkligen inte orkade mer. Jag orkar inte längre med allt smygande och alla lögner och viskningarna om nätterna. Och då så sa han något som verkligen träffade mig. "Minst var åttonde som tittar just nu har det jobbigt hemma, på jobbet eller bär på en hemlighet. Var åttonde som tittar just nu tror att han/hon är ensam om detta, men det är de inte."
Verkligheten har aldrig kännts så verklig som den gör nu. Och jag vet inte om jag kan... om det är passande att säga allt som jag behöver säga.

Ya no tengo a quien contarle lo que tengo en mi cabeza

Kommentarer
Postat av: Cattii

Me tienes a mi.. y me puedes contar todo lo que quieras

2008-02-08 @ 18:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0