blaahhaa blaahhaa

Nu är måndagen över, äntligen. Har kännts ganska bra idag, förutom hela skämmas-ihjäl-grejen i skolan. Den kan vi glömma bort tycker jag. Nu vet både Sofia och jag hur det känns för Sanna sometimes. Jag lider verkligen med dig ^_^

Åkte tåg med Kajsa till skolan idag. Fick spribga som en tönt för att hinna, men insåg att jag missat tåget ändå. Tog ett senare och under lunchen så fick jag tillbaka min kära plånbok. Hade långtråkiga lektioner som ändå gick ganska så snabbt. Skoldagen avslutades med ensemble. Hade ingen lust alls, men efter att ha haft en halvtimmes rast så va Sofia och jag på det flummigaste stadiet av dan XD Fick nya grupper också, lär nog gå ganska bra skulle jag tro. Valde ut sju låtar också som jag har suttit och lyssnat på nu den senaste halvtimmen. Har svårt att välja favvo-låten. Så jag kanske kan hitta hjälp hos er därute, mina få trogna läsare, hehe ^^

Takida - Curly Sue
Bullet for my valentine - All the things I hate
Eric Clapton - Layla
Suzanne Vega - Moonlight shadow

Timberlake - What goes around

Creed - One last breath

Gavin DeGraw - I just wanna be

Hoppas ni kan vara till nån hjälp ^^


Kommentarer
Postat av: kaajssa

Haha vilken morgon ;D Det var både skatt och tårar..
aaw, alltså jag röstar i allafall för Justin.T - What goes around :>

2008-02-05 @ 10:43:06
Postat av: Cattii

naa va bra att du fick din plånbok tillbaka! :D
Röstar också på Justin Timeberlake, fast Gavin Degraw är ju också bra.. haha ^^:D

2008-02-05 @ 18:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0