änglar, javisst

Förmiddag
Jag lyckades pallra mig hela vägen till skolan, men blev stoppad av fikasuget. Träffade vår gamla svenska lärare Ann-Sofie. Önskar man hade haft henne i svenska nu också.
Struntade i sv-lektionen med Anna, fick utskällning så fort man kom upp till hemvisten -_- Eva-Lena tog också modet till sig att skälla ut Sofia och mig en aning. Vi som är så duktiga flickor borde gå till lektionerna och verkligen satsa på ett högt betyg, jaadå.


Eftermiddag
Nu är både Sofia och jag duktiga och är verkligen på Eva-Lenas lektion. Ska egentligen sitta och planera vad för tidning jag vill göra, men skriver lite här instead. Har fått en massa extra uppgifter som måste göras under lovet om jag ska hinna ikapp alla andra.
Just nu känner jag: Ja men det e klart allt ska göras, pieceacake liksom.
Nästa vecka lär det nog bli: Äh orka, gör det imorgon. (så kommer det låta varje dag tills det är försent.)

Nä nu ska jag ta det här lite mer på allvar och skriva en kort planering iaf. Peaceout

P.S imorgon fyller Aneglo 19, så grattis på honom i förskott :)

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Sajjk ;D

2008-02-21 @ 13:01:48
URL: http://ajsela.blogg.se
Postat av: Cattii

nara ;) jag ska nog pressa dig mahah =D

2008-02-22 @ 14:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0