kalla nätter i dirtbridge

Nu är 2 ½ veckors slit över, finally! Men kan inte säga att det inte varit en upplevelse. Vi hade verkligen våra moments ibland ;)
En liten unge raggade galet på mig när vi arbetade i Ribby. Haha fett synd att en unge på 7 bast ska ragga på mig. Haha, men han va söt ^^,

Sista dagen var ju egentligen heeelt onödig, men Stefan och My var så nojiga så vi fick slita i två timmar -.- Sen vart det ett lamt vatten krig och tårta. Alla var så känslokalla sen när man skulle säga hej då. Alla bara gick som om vi skulle ses dagen efter igen. Kajsa och jag hade iaf ett liiitet buhu moment där, med kramar och riktiga avsked med våra handledare.

Nu har jag äntligen fått min heldag med Sofia. Efter att ha varit inne i stan hela dan igår med the cuosins och tagit det lugnt åkte jag hem och träffa Sofia. Vi drog hem till mig där jag förgäves försökte få tag på David. Det är ju så att vi bestämt att jag skulle ringa onsdag kväll klockan nio så jag kunde prata med mina kusiner och min faster, men tror ni han svarar eller?! Nej, det gör han icke! Han har mage nog att inte svara, snacka om att jag höll på och dampa loss på honom. Och jag har ännu inte fått tag på honom så han har nu helgen på sig att komma på en riktigt bra ursäkt till mig.

Sur och irriterad lunka vi sedan vidare hem till Sofia  iaf. Oj, vilken kväll. Jag höll ju självklart på att somna när jag vaknat halv sex på morgonen samma dag. Efter lite energy-öl och en prilla var jag uppe på högvarv och ville på fest. Ringde runt till folk utan svar och vi bestämde oss istället för att prova hela Sofias garderob. Timmar efteråt så har vi prövat igenom allt, hittat en outfit vi gillar och gick hela vägen till Rudan sisådär kl 4 på fredag morgon. Vi gungade fågelgunga, tog tåget hem och sprang sen hem. Klockan va nu ungefär 6 på morgonen och jag hade varit uppe i 24 timmar. Vi kom hem, somnade och jag vaknade med deras hemtelefon brevid mig. Vi va värsta sneeky och jag hade visst svarat på deras telefonsamtal i sömnen. Sånt kan bara såna som vi lyckas med, isn't it so?
Måste helt klart göras om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0