i can see the light

Jag har börjat komma tillbaka till mina rutiner nu och det känns bra.
Ännu bättre känns det nu när Anela har kommit hem och Sofia kommer hem på måndag :D
Snart är Dirtbridge kvinnorna tillsammans igen, finally!

En veckas slit har gått nu och vi har haft våra moments, eller vad säger du Kajsa ;)
Stefano får oss att slita som hundar, den jäveln. Haha.
Nej vår handledare är den bästa. Och nu när alla börjar slappna av med varandra så blir det bara bättre.
Pizza på stranden, bråk om framsättet och mycket mer får man se varje dag med Stefanos gäng.

Nä, nu ska jag fan se till att mina kära vänner som ligger och sover i vardagsrummet går upp. har suttit själv allt för länge nu

Kommentarer
Postat av: kaajssa

HAHA! Jaa vi har haft våra små äventyr och det kommer att fortsätta.. PAX FÖR FRAMSÄTET! ;D



Är så glad att alla kommer att vara hemma imorn!



hjärta

2008-08-03 @ 15:19:04
URL: http://kaajssa.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0