roger pontare och billiga underkläder

Jag känner att jag blivit urdålig på att blogga. Eller det har jag alltid varit, men nu är jag sämre, ehe :P

Skolan har börjat igen. Efter att ha haft en ganska fullspäckad helg med Tungelsta-fest, sleepover hos Albin, snöattacker, snökrig i underkläder för andra, uppvisning, Effes 18-års fest och soff-skrubbande så var jag inte riktigt utvilad. Sofia var inte i något bättre skick hon heller.
Gårdagen började med att vi kom till skolan och fick vår uppgift, som vi ska göra under dom kommande två veckorna eftersom vi inte fått nån APU-plats, av Lars-Ove. Utan nån motivation alls slutade vi upp på gärntorget och sedan i matsalen. Där satt vi med Kajsa i nån timme och pratade om helgens events och skröt om våra blåmärken och skrubbsår, haha. Vi åkte sedan vidare hem till Sofia där vi såg på Supersugen och sen åkte jag tillbaka till skolan där 2 ½ timmar musik väntade.

Sofia ringde mig igårkväll och sa att vi fått svar av en kvinna som vill ha oss som praktikanter. Pinsamt, jag kommer inte ens ihåg hennes namn :/ Imorgon ska vi åka till kontoret där hon jobbar iaf, som ligger i Hummlegården btw ^^ What a coincidence. Så vi slipper göra den där superjobbiga uppgiften!
Tack ännu en gång Madde för att du fixade allt åt oss <3

Måste säga att jag kommer sakna er flickor under dessa två veckor. Hur ska det gå till, två veckor utan Sanna och Madde? Vi får ta och ses snart!

Kajsa, rubriken är tillägnad till dig, om du inte fatta det XD

Hoppas ni har råkat ut för riktigt saftiga april-skämt idag! Om jag måste lida så ska ni också det...


Kommentarer
Postat av: kaajssa

Ingen lunch är den andra lik!
Det var roligt att höra om praktiken. kommer nog och hälsar på er :)
Haha, jag tyckte att jag kännde igen den ;D

Hur ska jag klara mig i två veckor utan er ?puss&kram

2008-04-02 @ 07:52:01
URL: http://ajsela.blogg.se
Postat av: Tuss

aaw gulle! fick ni praktisera hos Maria nova?
Puss

2008-04-02 @ 20:54:10
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0