pain

jävla cp-internet. Nu har jag varit utan internet i snart en vecka. Inget jag la märke till först, men nu känner jag att det är dags att få tillbaka det.
Hur som haver, veckan har varit någorlunda lugn. Plugget har börjat igen och ah, det va inget som jag egentligen saknade så mkt som jag trodde, bara folket. Och det märks att alla saknat oss också hehe ^^
Finns egentligen inte så mkt att berätta, för tillfället. Förrutom att jag tror jag dör snart. Smärtan i min handled gjorde att det blev en sömnlös natt och nu känner jag att lukten av Reparilen börjar gå mig åt huvet (säger man så, hmm?)

Nä nu måste jag dra, ska möta upp Anela vid busshållplatsen.

Kommentarer
Postat av: kaajssa

aaw hoppas handleden blir bra snart! puss

2008-04-16 @ 18:34:37
URL: http://ajsela.blogg.se
Postat av: kaajssa

föresten, vem var det du syftade på när jag gick på bussen? ;D

2008-04-17 @ 12:35:06
URL: http://ajsela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0