lets make this night last forever

Utmattad, arg och irriterad men ändå så glad! Det måste vara vädret.

Helgen som gått har verkligen bjudit på många överaskningar. Vissa bättre än andra.
Fredagen vart lite sådär halvlyckad.
Första halvan va den misslyckade dåra.

- Missade bussfan på minuten, kom sent till engelskan, som var intsälld *suck*. Kunde ha fått sova en timme extra!
- Alla var allmänt jobbiga och irriterande + jag vart helt själv i skolan. Alla hade visst bestämt sig för att skolka.
- Långt samtal med Stefan. En timme, tusen tårar och nåra goda råd senare va det dags för lunch med Åsa. (Det var iförsig en bra del av dagen, bättre lärare får man leta efter)
- Dansträningen vart överdrivet lång, morsan kom 1timme sent för att hämta mig, Moises åkte in på akuten och jag kan inte åka till "Johanna".
- Kom hem sur och...ah hämndlysten.

Lyckade delen
- Min hämnd vart ljuv, drog på Sannas fest (utan lov), jag är grym på backup planer
- Anela var en ängel som lät mig ringa hemifrån henne vid 23 tiden.
- Träffade Madde & Donny på tågstationen, stort plus!
- Sannas fest vart mer än lyckad
- Trevlig timlång promenad med mysigt folk ^^

Resten av helgen är bara en enda smörja. Sov mesta delen av den.
Valborg nästa då :D

Kommentarer
Postat av: kaajssa

aaw det låter som en tuff dag, men den blev som sagt bättre sen, right? :D

VALBORG! VALBORG! VALBORG!

2008-04-29 @ 09:40:53
URL: http://ajsela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0