Hello there, it's christmas time again!

Två dagar kvar till julafton nu. Är det nån som har märkt det eller? Ingen julkänsla at all. Det enda man märker av julen är julstressen. Asså gud vilket helvete det va i Kista. Inge roligt alls, och jag som tänkte ha klackar på mig idag. Säger bara, om jag skulle haft det, då skulle jag nog inte suttit här just nu. Men det är roligt att gå i Kista ändå. Man träffar alltid på nån man känner. Träffa på familjen Cruz ett x-antal gånger, och Andrea gick runt där också. Hon ska visst till Italien imorn, lyckos. Ha en trevlig resa Andrea :D

Det var en bra dag idag. Inte en enda gång höjde nån rösten. Haha förutom brorsan när jag trakasserade honom. Vi är ett bra team, han och jag. Ojoj vad vi sprang i Kista när vi skulle köpa morsans present. Vi var så diskreta och smidiga man bara kunde bli. Vi var nästan som...osynliga, hehe. Jag älskar verkligen honom, mer än han nånsin skulle kunna förstå. Jag förstår inte ens det liksom.
Köpte en hel del julklappar ändå, men Sofia. du är helt omöjlig att köpa till. Så förvänta dig en del samtal imorn angående det :P

Ja, igår så hade vi vår traditionella julkväll med "the gang". Den blev nog allt från traditionell som den kan bli tror jag, men trevlig ändå. För det första var det bara jag och Shnas som köpt presenter och hon ville behålla sin, haha. Och sen var det bara Sofia, Shnas, Kajsa, Anela, Johan, Mario och jag här. Johan och Mario överaskade oss rejält när dem knackade på. Trodde inte att nån mer skulle komma. Älskar att bara sitta och se på när alla försöker över rösta varandra som de gjorde igår. haha, jag ska nu ge upp att bli hörd när jag är med dem :P Vi snackade en massa minnen. Insåg hur mycket jag har saknat alla och jag önskar att vissa saker kunde vara som förr. Som det var precis innan vi slutade...

klassen
(typiskt att Sofia ska vara den som fotar också -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0