årskrönika 2010

Blogga varje dag var det, ehehe. Men jag har haft fullt upp...faktiskt. Jag lovar.

Jag har sen jag såg att Filip och Fredrik skulle göra en årskrönika om 2010 velat se den. Missade den på tv, glömde att den visades på nätet och när jag väl kom ihåg så krånglade mitt internet så det enda jag fick se var reklam. Men nu, nu har jag äntligen fått se den! Va den vad jag förväntade mig? Nja, kanske inte riktigt. Är den värd att se ändå? Ja helt klart! Och dom utsedde helt klart rätt klipp till Årets Ögonblick!




Jag har aldrig hört talas om den denne pojk men man ser på kommentarerna på andra av hans klipp att han inte är så omktyckt. Han mimar till andras låtar och han blir hånad för det men på det här klippet äger han ALLA! That's  the  spirit! En som aldrig ger upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0