now i know there's nothing we can't reach

Usch usch usch!!!!1ett
Jag har sån ångest! Visst, jag gillar att vara spontan, att göra saker som jag inte alls har planerat. Men det här är f*n inte kul. Allt det här har bara skapat problem och jag orkar iiiinte. Får nog säga nej till tävlingen i Spanien i år. Biljetterna är skyhöga och jag har inte lyckats ändra mina pass på jobbet. Man kan ju inte göra och vara överallt jämt.


Annars då, hur går det för lilla mig? Yees, very well actually. Eller ja man kan ju inte klaga ;) Jobbar på för fullt. Hahah, jag kommer nog att ruinera McDonken en vacker dag. Glömmer ta betalt, ger ut fel mat...det blir lite wild and crazy när jag ska stå i DT:n. Ja, idag var ju kanske inte den bästa dagen. Vart lite smått panikslagen, men saker händer ju av en anledning. Det här är svårt för mig att erkänna, men...men jag kan inte vara proffs på allt jag gör. *hugg i hjärtat* Allt kaos fick ett bra slut till sist, allt löste sig och jag kände mig väldigt välkommen bland mina kära arbetskamrater. Ingen hacka på mig, alla försökte uppmuntra mig på deras lilla sjuka sätt. Jag blev lite rörd där en stund ;P Annars har jag faktiskt fått mycket bra kommentarer. Är de nöjda så är jag nöjd ^^
Söta Sofia har börjat jobba med mig nu också :D Vi kommer äga stället tillsammans! Kommer bli så sjukt kul, kommer kännas så bra att ha henne där också :) Me like me like <3

Min fru är tillbaka i stan!!! :D Vi har ju självklart inte hunnit ses sen hon har kommit, men vi kanske kan klämma in det någonstans. Det fixar sig right? ;)

Imorgon ska jag träffa min deltidsson, älskade pojke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0