jag har inte gått upp i rök

Man skulle kunna tro att jag inte lever längre. Det är nästan så att jag inte vill leva längre nu när det har snöat/regnat nonstop i två dagar. Jag vill slita ögonen ur mig för att slippa se hur de gigantiska snöflingorna ostört faller till marken. USCH! Men nej jag är inte död, min dator däremot är. Så nu kommer jag vara extremt dåligt uppdaterad om allt. Det stör min livsbalans!

Skolan har gått bra, jobbet går bra och jag mår bra. Så en uppdatering till er om mig :P

Det är helt sjukt vilken tidsoptemist jag är. Klockan är redan 17:30 och jag måste hinna skriva ut ett kompendium, åka in till stan och köpa strumpbyxor och sen åka hem för att fixa mig inför ikväll. INSANE INSANE INSAAAANEE!!

Dagens goda gärning:
Jag sitter vid datorn och kollar runt lite på nätet. En man som sitter brevid mig ber mig snällt om hjälp. Han studerar svenska här på SU och behöver hjälp med några uppgifter. HA, trodde jag. Det var snarare ett helt häfte med uppgifter. Snäll som jag är hjälper jag honom med allt, jag är en väldigt lärare btw! Allting fick jag dessutom förklara på engelska. Visst är jag snäll. Mmm, jätte snäll tycker jag.

Nu tycker jag att någon kan vara snäll mot mig. Har någon förmågan att vrida tillbaka klockan? Nu är jag super sen pga min super snällhet. Suck!


Kommentarer
Postat av: catti

moahaha det var jag som la upp det här :D ja gär bäst ;P och det var kul o få ett blogginlägg av dig som kommentar :P hihi

Tyckte förövrigt att det var en väldigt bra god gärning! :D

fixa din data! hihi puss

2010-04-23 @ 23:02:43
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0