1 steg fram, 2 steg bak

1 steg fram - jag lyckades ta mig till gymmet 3 ggr!
2 steg bak - allt jag trodde jag förstod på fysiken is like gone


Ja min attityds förändring, det gick framåt, men sen insåg jag att det inte gick så bra. Har inte pluggat lika mycket fysik som jag skulle ha behövt. Ett råd till er som vill plugga på högskolan. Välj något ni verkligen vill göra!

Det enda som fått mig på lite bättre humör är en viss person jag träffa igår kväll. Jag trodde att jag var den största misslyckaren som inte alls gör det jag vill göra eller har pluggat till. Personen x som var såå bra på allt har inte alls dröm jobbet vi alla trodde x skulle ha och x jobbar i sin gamla skola i kafeterian. Haha, jag fick mig ett gott skratt. Tänk om ett gott skratt kunde lösa mina problem...


Kommentarer
Postat av: sofia

you can do it, kick fysikens ass! :*

2009-10-10 @ 10:07:42
URL: http://frequent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0