fredag den 13:e

Min pappa har legat på sjukhuset hela helgen, sen torsdags. Och där är vart jag också har spenderat helgen. Det har varit hemskt men nu är det bättre and his finally home again :) men med smärtor fortfarande. Igår spenderade vi hela dagen där. Det finns ingen plats på jorden där tiden går långsamare än på sjukhuset. Usch vad hemskt! Men det finns visst saker de inlagda kan underhålla sig med ;)

Och de flesta där såg ut som han tjockisen på bilden, haha!

Ja, just ja! I hade a purpose med detta inlägg :) Var och såg Paranormal Activity i fredags med Farry och hennes homies. Det var riktigt kul, det var det. Men kanske inte resan hem direkt. Sak samma tänkte säga några få ord om filmen. Filmen i sig var bra. Konstiga ljud, dörrar som rör sig, saker som flyttat på sig oförklarigt etc etc. But, now comes the but! Den var allt för seg. Jag, som jag nu har märkt, som är väldigt svår skrämd om inte det finns blod inkluderat tyckte den va ganska så tråkig. Den var bra, men skräckfaktorn var låg. Farry klämde nästan ihjäl min hand och flera småtjejer skrek som om de själva blev mördade på plats, men lilla jag satt där oberörd. Tills de tio sista minuterna. Då vart det, jobbigt, Då dödade jag Farry när jag hoppa på henne haha. Så ja, är man lättskrämd gå och se den. Är man inte det, hyr filmen. Betala inte för att se den på bio! Fast nu när jag tänker efter. Om man tagit bort alla skrik från publiken och allt hyschande, hade jag helt klart blivit skraj! (och så ryktas det om att den här i sverige är censurerad...)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0