kärlekstunnel eller spöktunnel?

Vårt äventyr på Grönan igår inkluderade självklart en åktur i Kärlekstunneln, som inte är så kärleksfull om jag själv får säga så. Läskiga troll, barnskratt, byggställningar, halvdöda gruvarbetare och dödskyssar från stadens bagare. Vad låter det mer som, kärlekstunnel eller spöktunneln? Vem tycker att barnskratt är romantiskt. Det är det mest skrämmande ljudet som finns när det är i en tunnel. Usch, Karin och jag hade en tanke när vi åkte i tunneln. Om vi fick designa hela tunneln så skulle det finnas bilder och klipp från historiska kärleksfilmer som Notebook. Och kärleksrepresentater så som Romeo och Julia och....ah dem.  
JAG VET! Det skulle finnas en massa choklad också... :D


Vi gjorde en mycket fin bildserie också, men som jag inte har bild på. Såklart. -.-' 

* hålla hand * titta varandra djupt i ögonen * kyssa varandra * hångel *

Haha, är vi inte bäst. Men är så mycket bättre när man ser alla bilder.


Kommentarer
Postat av: tuss,

japp nadja! jag har gjort en tatuering! (:

2009-08-03 @ 13:06:07
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0