partyyy!!!

Nu är det såhär att ett nytt datum är bestämt. Fredag den 26 september blir min födelsedagsfest av. Vart vet vi ännu inte, ska försöka få tag på en lokal men ni kan räkna med att det blir hemma hos mig for the moment. Och nu till en annan viktig punkt. Jag har bestämt mig för att ha ett tema, 70-talet/FlowerPower! Och då måste jag komma med en annan viktig sak också, vilket är hur besviken jag är på er jag har pratat med. Varför vara så tråkiga och negativa. Kan ni inte bara bjuda på er själva och använda er fantasi för en gångs skull. Människor skärp er. Det kommer ju bli hur roligt som helst :D

Eftersom jag inte har nåra pengar kvar på min mobil efter alla massutskick så lämnar jag en inbjudan till er här. Försök vara lite roliga nu, för min skull *puppieyes*
Ska försöka ringa runt till alla också.

Kommentarer
Postat av: silvitaa

just det...glömde det:P

jaa äntligen ^^

vad önskar du dig =)??

2008-09-17 @ 18:04:38
URL: http://silviitaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

temat e ju asbra!! ser fram emot att klä ut mig till värsta hippin jue! XD

2008-09-17 @ 21:22:34
Postat av: cath

yeeei flower power! :D skiitkul, får vi se vad jag hittar för kläder haha ^^

2008-09-18 @ 18:43:22
Postat av: faabbee

hahaXD meh då får du hjälpa mig nadja. Har ingen fantasi for the moment:P

/youre brothaa

2008-09-18 @ 22:32:46
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0