behöver en ny start pronto

Känner att allt bara går utför just nu. Allt gick ju så bra och smidigt. Jag var duktig för en gångs skull, what went wrong?
Behöver verkligen en ny start. Det värsta är just det att jag vet att jag kan. Jag vet att jag kan klara av allt det här bara jag får ta min tid och just nu behöver jag en omstart. Nu behöver jag bara skita i allt och börja om från början. Jag lovar allt kommer att bli inlämnat men inte just nu. Snacka om att jag kommer att ta tag i allt under lovet och praktiken. JAG MÅSTE!

Skolan går åt helvete och Frankenstein kan ni stoppa upp nånstans...

Kommentarer
Postat av: tuss,

jag hoppar på samma tåg som dig med detdär med omstarten.

<333

2008-10-21 @ 00:00:51
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se/
Postat av: silvia

vi behöver nog en omstart båda två...och visst känner man att mna vill jobba med det, men när man själv vill och vilket är inte just nu..

Men du klara det gumman ^^<3

2008-10-21 @ 15:41:19
Postat av: cath

we can do this honey <3

du klarar av det! tänka positivt!(kommer från rätt person haha)

Men vi pushar varandra, vi ska klara av allt nu! we can do this. Våra good moments kommer nog snart, jag känner det i tårna! hihi^^

Love<3

2008-10-21 @ 23:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0