you can turn off the sun, but i'm still gonna shine

Jag har riktigt stor bloggtorka for the moment.

Den här veckan har varit seg, den är snart slut ja men det händer ju fan ingenting.
Igår så började Sofia, Madde och jag vår low carb diet. Har gått ganska så bra men känner suget hela tiden. Ni som vill kan ju följa det hela och se hur det går på vår blogg, wish us good luck.

Kan inte riktigt förstå det här med friluftsliv och oturen med vädret. Varje år när man ska bege sig ut i skogen med klassen och göra alla dessa små aktiviteter ska man behöva komma hem med små "köldskador". Inte kan det vara varmt och soligt utan regn och kyla är vad som hör ihop med friluftsliv.
Friluftsdagen idag var annars rolig. För en gångs skull hade Kenta rätt. Det började riktigt bra för oss mediahoror (som vi hette) i början, nollor varje gång vilket var bra. Sen började alla 6:or och 10:or komma, vad gick fel egentligen? Vi hade bra strategier och bra sammarbete, vart fasiken gick det fel? Sak samma, en trevlig dag med mediehororna Sanna, Madde, Malin, Carro och Rim!

Imorgon blir det en smärtfull dag för mig och min stackars moder. Ska följa med henne när hon gör sitt mammografi test (säger man så?). Så det blir nog ett snäpp värre för henne än för mig, men jag kommer inte tåla att se henne ha ont :S
Gud vad hemskt faktiskt, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0