neeeeeeeeeeeeeeeej

Now it's official, det var dags och vi kände alla på oss att tiden snart var inne. Det va ehm...eeen..tvååå..tre (?) fantastiska och avskyvärda år tillsammans med min tegelsten. Tiden var inne för min mobil att dö, men den kunde inte dö när jag INTE väntade på att få ett sms. Den liksom bara la av. Jag har slängt den, tappat den och gjort nästan allt möjligt med den, men den här gången pallade den inte trycket. En smäll i golvet, det va allt som krävdes denna gång.Så nu har jag inga nummer kvar, såå det är bara att langa. Eller ah, jag har ju ingen mobil heller så det kanske kan vänta tills jag kommit hem från Spanien. En bra välkommspresent kanske, hehe.

Skickar antagligen ut ett mejl till alla där ni får skriva upp nummret ^^

Har nästan packat klart nu. Om 24 timmar för att vara ganska exakt kommer vi sitta i bilen påväg härifrån. Känns så overkligt att det är så snart, att tiden har gått så snabbt. Har en bra nyhet till mina kära vänner all ower town, vi kommer till Rålis imorn :D Så det blir ett ordentligt hej då.

Taner, Lelle och Kajsa kom förbi för att säga hej då redan idag. Taner va på väg att rädda mig från helvetet med sin gamla mobil, men den hade inga batterier -.-
Kajsa har blivit rånad på sin morsas cykel också. Kajsa jag sörjer med dig, vi kan sörja tillsammans.

Nä nu ska jag ta och sova, har en lång dag framför mig imorn.
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0