new moon

Sitter och lyssnar på New Moon soundtracket som jag vann på premiären. Turen kan vara på min sida ibland! :)
Den är dyster, den är häftig och den är glad. It's everything I ever wanted...kind of. Bra är den iaf, helt klart värd att lyssna på. Finns en hel del mästervärk med

sea wolf - the violett hour
death cab for cutie - meet me on the equinox
lykke li - possibility

bon iver & st. vincent - rosyln

for example!

Har ni inte varit och sett filmen än? GÅ OCH SE DEN! Mycket bättre än första filmen enligt mig. Allt ont jag sagt om Kristen Stewart...no hurt feelings I hope. Excelente! Det är ordet för filmen. Manuset var bra, skådespelarna bättre och effekterna...wow riktigt bra gjort.

Kommentarer
Postat av: cath

för att inte prata om jacobs kropp.. dregel

hihi

2009-11-26 @ 13:19:26
Postat av: nadja

haha jag försökte bara verka lite proffsig hahha. jag kan inte sluta prata om hans kropp i skolan hahahaha

2009-11-26 @ 21:50:25
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0