jag ger mig, jag ger upp

Textkommunikation, MUM, MaC, historia, religion, svenska och engelska. Allt bara kommer på en och samma gång. Som Sofia sa, nu känns det som om taket rasar in med all skit på!

Har suttit hela veckan och försökt förstå mig på MaC. Men nu ger jag upp! Hur kan hon förvänta sig att jag ska få in allt i skallen på bara två veckor när alla andra har fått två månader. It's impossible!! Det förstår väl vilken vettig människa som helst. Och om det nu skulle vara någon som läser det här som har lyckats med det säger jag bara, roligt för dig då! Jag är inte du och jag klarar inte av det. Har brustit ut i gråt två gånger nu, två gånger för mycket. Så nu viftar jag med vita flaggan högt uppe och ska prata med min ibland puckade matte lärare imorgon och säga att såhär kan det inte vara. Sen ska jag till Stephan och gråta lite. Det lär behövas!

Grattis till min lillebror som igår fyllde 15 år! :)
Och även machoman som fyllde 17 igår! Ojoj vilka stora pojkar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej nadja!



Silvia har skaffat ny blogg, kolla in!

http://silvitaa.devote.se

2009-01-27 @ 16:02:54
URL: http://silvitaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0