life will smile for you

Det var meningen att jag skulle till skolan idag. Jag har inte varit där på två veckor så kände att det var dags. Jag hade tom gjort mina läxor igår. Allt var klart och fixat. Men sen vart det morgon och jag har haft en FRUKTANSVÄRD huvudvärk. Det kändes som att ha en baksmälla gångern 1000! Jag var nära på att få se gårdagens middag men det slapp jag tack och lov. HGar fått vila hela morgonen för att nu vara pigg och glad till jobbet :) Skolan fixar sig ändå.

Har fått lite sällskap av mamma idag då hon också blivit sjuk. Hon kan ju vara så smart ibland, hon känner sig lite förkyld och hostar lite så hon dricker min super starka hostmedicin. Sånt leder aldrig till något bra. Hon har haft magvärk hela morgonen efter det. Stackar lilla mamma.

Alla känner till Extreme Home Makeover. Ett team som klarar av allt. Ett team som håller ihop i vått och torrt. Inte i dagens program. Under alla år som det programet har gått har jag aldrig sett dem bråka. Idag fick jag se all drama man inte fått se innan. Hahah lite kul var det faktiskt :P

Har Zumba Fitness hemma nu! Guuuud va kul det är! And believe me, it's working! Man har kul och man svettas minst lika mycket som på gymmet om inte mer. Däremot vet jag inte om man får någon träningsvärk vilket nästan är ett måste för mig. Det får vi se imorgon.


Solen skinner, livet är allt härligt ibland :D Now of to work

Kommentarer
Postat av: catti

Du får sluta o skolka va! anrs ser jag till o komma från västerås och ge dig lite smisk! ^^



Vi måste köra zumba nån gång :D:D

2010-05-08 @ 21:13:22
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0