inte så enkelt längre

Det har tagit emot rejält nu känner jag. Tror faktiskt att jag har tagit mig vatten över huvudet. Hur ska jag hinna med allt som jag måste hinna med. Nej, jag är inte superwoman. Det har jag insett nu, den hårda vägen tyvärr. Men det ska nog lösa sig. Om jag gör allt steg för steg så fixar sig allt tillslut.

Semesteransökan
Skriva ner muntliga redovisningen
Plugga inför tentan
Betalat allt som ska betalas
ID-kort dags!
Körkortspapper

Imorgon ska jag ta tag i skolan. Jag ska iförsig in till stan med söta Sofia och shoppa lite smågalet inför sommaren men jag ska nog kunna klämma in det nånstans. Och sen blir det jobb...hmmm. Det fixar sig! Jag får sätta på en film åt Sebbe-mannen och plugga samtidigt.

Nu har vi bokat hotel, bokat flygbiljetter och jag har ansökt om en extra vecka ledigt från jobbet! Jag längtar så! En vecka i Spanien och göra absolut ingenting. Jag hade velat åka till ett annat land för omväxlings skull men får jag komma iväg en vecka så bryr jag mig inte om vart vi åker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0