get ready pull them switches no wishes go no confetti bitches

Skolan har börjat nu, började igår. Känns så konstigt att ha börjat i den skolan jag aldrig trodde jag skulle börja i, Stockholms Universitet. Tycker inte om deras lokaler och att vart man än går så får man en äcklig sjukhus och källare känsla. Inte mysigt eller trevligt någon stans. Personalen verkar iallafall en aning mysigare :) Ännu vet jag inte vem som går i min klass, det får jag väl reda på om två veckor till när mina lektioner börjar. Så det är något super positivt med det hela, två veckor till av ledighet :) OCH, 7-eleven butiken där kommer vara mitt hem fo' sure! Min morbror äger den butiken så hans fru och min kusin jobbar där. Så jag får gå backstage och vara fett med cool yeeah ^^

Var och lunchade med mina boys Anton och Julio i Haninge C. Alltid lika trevligt sällskap :) Fy vad jag kommer sakna dem! Snackade lite om lördagens händelser och andra knasigheter. Visst jag fick stå och vänta på de, men det va det värt ;)

         



100116
Bild från i lördags - haha älska Maddes min :D


Kommentarer
Postat av: madde

haha herrejesus

2010-01-19 @ 23:27:42
URL: http://madeleinecarlsson.wordpress.com
Postat av: cath

haha häärlig bild! :D :D

2010-01-20 @ 20:28:59
Postat av: kaajssa

Vilka är de andra på bilden? :P

2010-01-23 @ 17:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0