100216

Usch vilken lång dag. Åkte ut till Viksjö imorse hem till min danslärare. Där bjöds det på lunch, en massa chit-chat och så letade vi efter en design till min klänning som ska beställas hem. Jag har en ide på hur den ungefär ska se ut :) 
Fin va? :)


           

Sen blev det jobb och sist...SALSA! Jag åkte från jobbet stressad, med huvudvärk och magont. Men när jag kom fram så försvann allt! Det är så underbart roligt! :) Idag fick vi lära oss enchufla, exhibela, abrasala, dile-que-no, dile-que-si och en av mina favoriter som jag inte alls kommer ihåg namnet på. Det här va helt klart välinvesterade pengar.

Var och kollade på en dator igår med mamma. Kollade kredituppgifter, fick avslag. Så på torsdag ska jag iväg med mamma och mormor, så förhoppningsvis kommer jag hem med en dator då om mormor kan skriva den på sitt namn :) Hoppas hoppas...

Det är dags för en refreshing ny start. Och det har jag säkert sagt tusen ggr innan också, men nu ska jag verkligen fixa det här. Har fått en massa inspiration från andra som har lyckats. Så varför ska inte jag kunna? Men denna gång ska jag ha realistiska mål. Dags för bättre kost, viktnedgång, bättre hy och hela köret. Och inte till nästa vecka. Nej! Mitt mål ska bli till tävlingen i maj. Tävling eller ej, i maj ska jag ha klarat det! Så jag ber er...snälla hjälp mig. Kom med tips och råd (jag är allt för lat för att kolla upp en massa info på nätet, det lägger sig ändå inte på minnet). Ser ni att jag äter något jag inte borde, säg till mig. Slit ifrån mig det om ni måste :P Jag ska ha klarat det här till i maj!

Fettisdagen idag, någon som smakat på semla med vanilj istället för mandelmassa? Åh, ska kanske äta en sån innan jag börjar lova annat hihi


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej !

Allt bra idag?



Svara gärna på Dagens fråga, Semla VS kanelbulle ! ;)

2010-02-17 @ 12:11:15
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: catti

hahah du är ju bara för söt. Nemen jag kan hålla koll på dig, det är jag nog bra på tror jag! muaha:D

jättefin klänning btw!!!

2010-02-17 @ 15:44:13
Postat av: Silvia

ojojoj nu kommer Marinera Nadja^^

jag joinar dig på tävlingen =P

och semla med vanilj smakar, OTROLIGT GOTT hehe

lycka till nadja och du kommer att lyckas =) och jag hjälper också till!

Enklaste sättet är att äta rätt fett, inte onödig maatlagningsfett, ha olivolja på allt så hjälper det dig =D samt att äta 5-6 måltider om dan e suveränt. Små och bra måltider oftare så blir du mätt under hela dagen, och minskar suget efter små saker^^

Snygg design!

2010-02-17 @ 16:39:25
Postat av: Silvia

såg att klänningen va lila också^^

ett + där =P hehe

2010-02-17 @ 16:41:44
Postat av: fio

Riktig fin klanning nadja. Den design kommer sitta fint pa dig:) vi kommer alla att hjalpas at nadja;) sjalv sa maste jag ocksa halla koll...lite for mkt av det goda sotsaker har i Peru^^ kram!

2010-02-17 @ 23:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0